Subject: KKK
From: "Anete Cantoral Laanesaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 14:25:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kuna meie ettevõtte soovib esitada äriühingu teenuse taotlust läbi 
majandustegevuse registri, aga kuna seda ei jõua juhatuse liige ise teha 
siis nagu ma aru saan, saab antud taotluse esindajale anda selleks vajalikud 
õigused. Kuidas ja kus saab juhatuse liige selliseid õiguseid anda? Olen 
tänulik detailse info eest.

Parimate soovidega | With best wishes

Anete Cantoral Laanesaar

klienditoe assistent | customer support assistant

Klaar.me Services OÜ

raamatupidamine | finantsjuhtimine | finantskontroll | aastaaruanne

accounting | financial management | financial control | annual report

  <https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXdlRQqtHinzL5cosSWLLjXc6a8S5R-Dhcu4IyrX5c2DGsmDHgBhbMNTtyL1ozRjFSCXlmrSULL5NJXtzr6pJz5RUjkAq0VD91Mr8ENc7Rdbjs6ZtzA587dHHbNlzxylBNT0Euzq127kurcSclJpDdZJdw?key=A_ooYMV_ttrvkb5Xl4jpcw>
Aadress | Address: Pille 9/3-53, 10138 Tallinn

Tel | Phone: +372 5697 5494

E-post | E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Koduleht | Website:  <http://www.klaar.me> www.klaar.me